Sports

Colts Fan Soccer Moms Are Whining Patriots Cheated

Follow us on Twitter and like us on Facebook

Loading...

Check out our stuff on GoLocalWorcester

 

So I woke up this morning feeling the same way every New England Patriots fan feels every day – like a fucking champion. I was planning to bask myself in highlights and Super Bowl chatter. But instead, in the least surprising development in the history of sports, I woke up to this:

I HAD A DREAM…..that Indy fans would wake up butthurt and make up fabricated Patriot cheating scandals.

10882332_986049958091152_6819229491565072478_n

Oh, a “source” you say huh? Sounds pretty real. I think it’s pretty hilarious that a league that didn’t investigate why Ray Rice was dragging an unconscious woman out of an elevator is “investigating” deflate-gate so rigorously. Maybe they should have TMZ handle this one, since they’re obviously a million times better at investigations.

10422939_10204910718463722_8434718342674078850_n

Oh yea, and guess where this dillweed reporter is from?

10665674_10152807142736144_6305902467253880241_n

If you guessed Indianapolis then you clearly understand the concept of “butthurtness.” It’s a feeling you get after watching your team get violated by the Patriots. Again. Finding a way to call the Patriots cheaters is a common symptom of butthurtness.

Check out how strong the butthurt is in these Colt fans:

Screen Shot 2015-01-19 at 9.54.14 AM

Yea, cheating should never be allowed. Really going out on a limb with that statement. Period.

Screen Shot 2015-01-19 at 9.56.24 AM

Yea, I’m sure the fact that a ball didn’t have enough air in it is the reason you lost 45-7.

Screen Shot 2015-01-19 at 9.57.15 AM

Imagine the Colts actually DID get to go the Super Bowl because of this? Would that be the most embarrassing thing a franchise could do? Accept a Super Bowl bid after getting emasculated in front of a nationally televised audience?

Screen Shot 2015-01-19 at 9.58.38 AM

Shut the fuck up.

Screen Shot 2015-01-19 at 9.59.20 AM

LOL.

Screen Shot 2015-01-19 at 9.59.46 AM

Yea Bill Belichick, GROW UP!!!!

Screen Shot 2015-01-19 at 10.00.59 AM

Think about the children!!! Ya see that? That’s what happens when soccer Moms start watching the NFL. They think they’re all watching juniors team play the team with the asshole coach that runs up the score on them. Then the hens start clucking at the beauty salon about all the phone calls they’re gonna make and how heads are gonna roll, and blah, blah, blah.

Newsflash Indy soccer Moms – this isn’t U-8 soccer. This is the N-F-L. No one gives a shit if your kids walk away from this thinking the Patriots cheated. No one gives a shit if you boycott the Super Bowl. No one gives a shit if you think the Colts should be given a pity Super Bowl bid. Unlike at your local PTA meeting, you have no influence and no one gives a shit what you have to say.

The funniest part about this whole thing is that what they’re accusing the Patriots of, a) wouldn’t have mattered because the Patriots won by 38, and b) wouldn’t have given the Patriots an advantage since a deflated ball helps a team THROW the ball in shitty weather. Guess who did all the damage yesterday? This guy:

JjtSfwv

Blount problems: 148 yards, 3 touchdowns. I’m sure a deflated ball was the reason he ran train on them. It had NOTHING to do with the fact that the Colts run defense is swiss cheese city. It was all because the ball didn’t have enough air in it. Same thing must’ve happened when Jonas Gray did the same exact thing to them in the regular season. LOL.

Tom Brady put it better than anyone:

“I think I’ve heard it all [now],” Brady said. “Oh, God. It’s ridiculous.”

No Tom, you haven’t heard it all. There’s plenty of other losers coming up with Patriots cheated conspiracy theories as we speak. There will be plenty more where that came from. Just remember, they hate us because they ain’t us. We are special. They are not.

So congratulations Bob Kravitz, you’ve made it onto Turtleboy Sports. You are officially a dooshnozzle.

gkjrk

Feel free to share your thoughts to keep the conversation going.

Follow us on Twitter and like us on Facebook

Check out our stuff on GoLocalWorcester

Loading...
6 Comment(s)
  • Robyn
    January 19, 2015 at 3:43 pm

    Seahawks went into locker room at half time and injected themselves with fast acting steroids so that by the time the 4th quarter rolled around they’d all be beefy and overtake Green Bay in the final minutes. Instaroidgate. See, I can make shit up too! Yay!

  • Rich
    January 19, 2015 at 1:22 pm

    At least the crowd noise didn’t skip like the fake crowd noise in Indy…….

  • mike
    January 19, 2015 at 12:09 pm

    You know if deflate-gate did not come along the colts nation was going to beat a dead horse [no pun intended] on the “illegal formarions” and try to discredit ole 77s TD.

  • TFB12
    January 19, 2015 at 11:05 am

    The only one who had deflated balls last night was Andrew Luck. Get over it you whiny cry-bitches…. no one wants to here your crap. Go buy your Seahawks gear ready for the Super Bowl so you can prove to New England you really don’t like us. Because…oh…we don’t give a shit.

  • Chris Brennan
    January 19, 2015 at 10:49 am

    “Deflateghazi” is for whiners and born losers digging deep for excuses. What took the air out of the Colt’s balls was LeGarret Blount running over them like a rhinoceros!

Comment on this Post

*

RELATED POSTS
Who Did A Better Job Of Cheating: Jason Kidd or Mike Tomlin?
Cleveland Browns Backup QB Is Best Kept Freak Show In NFL
Priceless Fan Reactions to Alabama-Auburn Game As BCS Fails Again In It’s Final Season