Hoodrat Heroes

Milford Shitdick Stepdad Threatening To Call DCF On Any Turtle Riders Who Comment On Blog About His Revenge Post About His Brazilian Mail Order Ex-Wife And Stepdaughter’s Pedophile Boyfriend

Follow @TurtleboyNews on Twitter by clicking here

Follow Turtleboy on Instagram by clicking here

Follow and like the Turtleboy Sports Forever, the newest Turtleboy Sports page and Clarence Woods Emerson to keep up with the hilarious turtle rider commentary.

Want to advertise with Turtleboy? Email us at [email protected] for more information.

If you like free speech and want to support what we’re doing, feel free to donate to the Turtle fund:


 

 

 

 

 

Yesterday we published this blog about a Milford stepdad who got revenge on his soon to be ex-wife by announcing to the public that she drops her 16 year old daughter off at her 32 year old boyfriend’s house so they can engage in sexual intercourse. Thirty two year old Weberson Moreira has basically made his page as private as possible since being publicly called out for being a sex pervert who sticks his dick in children because no woman his age would ever take him to poundtown.

If you see him around town in the Milford area make sure to call him a pedophile. Because he has sex with children.

Anyway, we couldn’t get a good read on what the stepdad was all about, since he was clearly a moron:

But we figured since we exposed this pervert who is preying on a child who he is claiming to care about, that he’d appreciate the fact that we put the skinner on blast.

Instead he messaged us with this:

Ooooohhhhh!! I like promises!! Pinky swears are my favs!

Apparently he was upset because we did not have the “wright” to post his public comments that he made on a community Facebook page. AKA “Fake news”:

Wait…..we destroyed your family? Bruh, you literally just posted that your ex-wife is a hussy who drops her kid off to become finger food for a flat brimmed Brazilian. But yea, we’re the one who destroyed your family. Definitely.

He mentioned revenge. What exactly does he mean by that? Apparently he’ gonna be posting our “mames” on every post he sees:

Come on guy, everyone knows the drill. The only way to get a blog taken down is to message Abi and fill out the form. But rules do not apply to him:

Then we woke up to this:

And whatever this is supposed to symbolize:

And we weren’t the only ones who got a piece of his mind. Several turtle riders did as well, both privately and publicly:

Frigo FTW!

He also sent out vague threats that he would come visit you at work for commenting on the blog:

Oh, and he’s calling DCF on you if you’ve ever smoked pot:

Turns out his real name is actually Tony Dacosta Carlo, and Cooper is his dog’s name. The smartest thing he’s ever done is not use a real picture of himself on Facebook. However,  he is a property owner in Milford who may have been responsible for the deaths of two tenants because of a lack of carbon monoxide detectors on Christmas 2015:

Of course he was nowhere to be found for comment:

The Board of Health condemned the house Friday night to ensure no one enters until the heating system is inspected, said Health Office Paul Mazzuchelli. The landlord, Milford resident Tony DaCosta, could not be reached for comment.

So yea, pretty much everyone in this story is an asshole. Whoever the Brazilian Mom is who used him for a green card and drops her 16 year old daughter off at a pedophile’s house to get drilled. The pedophile. And of course Tony himself, who knew that his 15 year old stepdaughter was sexually active with a grown man and did nothing about it until his wife left him months later.

 

Anyway shitdick, if you wanna come on Turtleboy Live Saturday night, feel free to let Clarence know, because Bret Killoran is anxious to make your acquaintance.

17 Comment(s)
  • Dave
    May 17, 2018 at 11:59 am

    Can we get a turn with mail order?

  • Wabbitt
    May 15, 2018 at 9:54 am

    Ten bucks says Tony wants to stuff his like polisher up the step-daughter’s back door.

    Who knows – maybe he has a chance, since she clearly has a thing for scumbags.

  • Bonesaw
    May 9, 2018 at 7:51 am

    “I’m gonna find ya and have a talk wit ya”.

    Fucking spic faggot. Find all of us and fuck with us. Hope I’m fucking first. I’m looking for an excuse to scatter spic teeth all over the fucking pavement. You fucking pieces of Hispanic shit are a useless fucking drain on society and you’re nothing but problems. Fuck you. You owe us money, motherfuckers. We should beat you all into a coma and take your shit and sell it to pay us back what you cost us. Give us a fucking excuse, you fucking subhuman smelly pussy. Come find is all. It gives me a fucking hardon thinking about making you a cripple after you make the first move. Come get put in a wheelchair, you fucking useless spic pussy.

  • Doralice Ferreira
    May 8, 2018 at 10:28 pm

    “https://s1.mylife.com/photos/020/565/988L.jpg” Here’s Tony. I know this dirtbag. He’s got the fucking ugliest wife you’d ever want to see. I didn’t realize she left him, probably had enough of the ass whoppins. Man he used just wail the fuck out fo that poor bitch. She did have a mouth on her. the resason he’s whining about the step daughter is he was horny for her, he always has been. He used to sneak a peep hole in their bathroom. Sick shit I am telling you.

  • commenter
    May 8, 2018 at 5:55 pm

    Ho Da Fuq am I supposed to write a comment on this sh:tty website? I scroll down, sh:t pops up. I scroll down, more sh:t pops up.

    ‘Mon TB. The comments is one of da bess partz.

  • The tidal wave that drowns Brazil without any survivors
    May 8, 2018 at 5:34 pm

    Flush the fucking Brazilians out of the country. They create problems every second.

  • Randy
    May 8, 2018 at 4:44 pm

    Dude….8 mile scroll to the comments box, ya gotta fix that

    • panzer9811
      May 8, 2018 at 5:13 pm

      I think it’s more like 10-15 miles. Aggrivating.
      Anyway, go fuck yourself, Tony, you irresponsible, pedophile-condoning, piece of dog shit.

      • Well, No Shit
        May 8, 2018 at 8:27 pm

        Yep. I’m out. I’ve tried to endure the endless scrolling to get to the comment box, but I can’t do it. It’s never fucking ending. 

        TBS, it’s been fun, but until this website becomes mobile-friendly again, I’m saying “Sayonara.”

        • Bret
          May 9, 2018 at 6:37 am

          Nice exit speech scumcunt..
          Tell it walking crybaby

          • Well, No Shit
            May 9, 2018 at 6:32 pm

            Hey, Bret. Fuck yourself.

        • Mr Fixit
          May 9, 2018 at 8:07 am

          Install the Ad Blocker app on your phone. It’s free and takes care of all the crap. Makes the mobile app work great.

          • Well, No Shit
            May 9, 2018 at 6:32 pm

            Thanks for heads up. 

  • Mmmmmmmmmmmmm
    May 8, 2018 at 4:28 pm

    I love those Brazilian barbecue places that have the meat on the skewers over the fire. I wish that there were more of those.

  • Finn
    May 8, 2018 at 3:23 pm

    Sorry Pooper (spelling stays)!

    You can’t un-ring that bell. Nope, not when it comes to kid-diddling.

    Get Fucked,
    Finn

    ps — I hope I was the first to report it. That would make me happy.

    • Father McCracken.
      May 8, 2018 at 6:11 pm

      My son. There is so much hatred in your heart and lust in your loins. You must unburden yourself of all that Brazilian baby juice and bust out.

      I would love to say that the catholic faith does not condone the relations between an adult and a child but…..

      Well, anyway. I will unsheath my crucifix and yell “break yo self” as I spray petroleum all over the place. May the snaps on the petrol be with you. And also with you. Amen!!!

      Oh shit spotlight is here. Gotta run.

      • Aeisha
        May 9, 2018 at 9:44 am

        Allah broke out baby oil for a 6 year old.
        Allah Ahkbar CockSuckBar

Comment on this Post

*

RELATED POSTS
All-Star Worcester Parents Lay Siege To School Bus, Beat Up Bus Driver, Then Write Magnificent Things On Facebook
Comments From The Worcester Parent Bus Riot Blog Were Borderline Orgasmic
Hot Girl Threatening To Sue Turtleboy Sports Over Busgate, City Council Still Hasn’t Even Mentioned It